Anunț licitație închiriere conform O.U.G. 57/2019

  1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: 

– Oraș Abrud cu sediul Abrud, Piața Eroilor, nr. 1, Județul Alba, cod fiscal 4905592, telefon 0258780519, fax 0258780265, email: secretariat@primariaabrud.ro

 

  1. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: 

 

Spațiu, Apartament nr.21, situat în Orașul Abrud, strada Ion Buteanu nr. 4, județul Alba, în suprafață desfășurată de 26,1 m.p., și suprafață utilă de 18,64 m.p., aparținând domeniului privat al Orașului Abrud, înscris în CF nr.71537, număr cadastral 71537-C1, conform caietului de sarcini.

 

Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local nr. 87  din data de 26.09.2024.

 

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini. 

 

3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate obține de la sediul Orașului Abrud.

 

3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat al Orașului Abrud, orașul Abrud, Piața Eroilor nr. 1, județul Alba.

 

3.3 Costul și conditiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Orașului Abrud.

 

3.4 Data limită privind solicitarea clarificărilor: 03.02.2025, ora 16.00.

 

  1. Informaţii privind ofertele: 

 

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 07.02.2025, ora 10.00.

 

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: sediul Orașului Abrud, orașul Abrud, Piața Eroilor nr. 1, județul Alba, Biroul Unic.

 

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar. 

 

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 10.02.2025, ora 11.00, la sediul Orașului Abrud, orașul Abrud, Piața Eroilor nr. 1, județul Alba, în Sala de Ședințe.

 

  1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:Tribunalul Alba, municipiul Alba Iulia, Piaţa Iuliu Maniu nr. 24, județul Alba, Secția de Contencios Administrativ și Fiscal, telefon: 0258813510, fax: 0258811184, e-mail: tribunalul.alba@just.ro.

 

  1. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:15.01.2025.

 

Previous A N U N Ț, În atenția persoanelor vulnerabile

Primaria Abrud © 2024. Toate drepturile rezervate