Centrul de Informatii pentru Cetățeni

Responsabil: LEACH NAIANA IOANA

Camera 12

Program de lucru: Luni- Joi: 7:30- 16:00; Vinei: 7:30 – 13:30;

Email: secretariat@primariaabrud.ro

Telefon: 0258780519; fax 0258780265

Atribuțiile centrului de informații pentru cetățeni

  1. Este interfaţa Primăriei Abrud în relaţia cu solicitanţii de informaţii şi servicii furnizate de această instituţie fiind organizat ca şi compartiment distinct pentru relaţii cu publicul. Cadrul legal – O.G. nr.27/2002 art.6, L. nr.233/2002 art.6, H.G. nr.123/2002 art.3 alin. (1), (2), (3)
  2. Furnizează informaţii cu caracter public privind activitatea şi competenţele Primăriei Abrud şi aparatului propriu. cadrul legal – L. nr.544/2001 art.3, H.G. nr.123/2002 art.3, 11, 19, 25, 26

Informatii utile

Prin petiție se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin postă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi si instituţii publice. (art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificările ulterioare) Petitiile pot fi transmise catre Ministerul Muncii și Solidarității Sociale prin una dintre urmatoarele modalitati:
  • prin completarea formularului la link-ul de mai jos
  • prin fax la nr 0258 780 265
  • prin transmiterea prin posta pe adresa Abrud, Piata Eroilor

Acte necesare

  • Copie după actul de identitate al solicitantului

Cerere online

Formular online – Petie/Sesizare

Informatii utile

Accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.
  • prin completarea formularului la link-ul de mai jos
  • prin fax la nr 0258 780 265
  • prin transmiterea prin posta pe adresa Abrud, Piata Eroilor

Cerere online

Formular online – Solicitare informații

Modulul de programări permite programări online pentru audiențe pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice. Atât programările efectuate online cât și cele efectuate telefonic sau prin prezență fizică la primărie se vor regăsi în cadrul calendarelor online. Astfel, sunt vizible zilele/orele pentru care mai sunt posibile programări.

Modulul de verificare a stadiului documentelor permite verificarea în timp real a stadiului solicitărilor depuse atât online cât și offline, în baza numărului de înregistrare, a datei înregistrarii precum și a codului web.

Primaria Abrud © 2024. Toate drepturile rezervate